Off Topic - EdbMails MBOX to PST converter

Vista:
sin imagen de perfil
Val: 2
Ha disminuido su posición en 18 puestos en Off Topic (en relación al último mes)
Gráfica de Off Topic

EdbMails MBOX to PST converter

Publicado por amara (1 intervención) el 05/12/2020 12:26:35
EdbMails MBOX to PST converter is a convenient tool to convert MBOX data to Outlook PST and save it to EML, HTML & MHT formats.
It includes plenty of advanced features, which can help you to view all emails along with attachments and export to Outlook PST.

Features:

Load the MBOX file and preview messages along with corresponding attachments
Export the all the mail items to the Outlook PST
Allows to export selective MBOX items to PST using various filters
Supports to save the all the mail items in EML, HTML, and MHT formats
Compatible with all the latest versions of Windows OS and Outlook

Overall, EdbMails MBOX to PST is an efficient email extractor tool. It supports mailboxes of over 30 email clients including Mozilla Thunderbird, Apple Mail, PocoMail, SeaMonkey, Eudora, Opera Mail, Entourage database, and Gmail takeout backup etc. The application is easy to use and has a simple interface. Users with all levels of knowledge can navigate it with ease.
Valora esta pregunta
Me gusta: Está pregunta es útil y esta claraNo me gusta: Está pregunta no esta clara o no es útil
0
Responder
sin imagen de perfil

EdbMails MBOX to PST converter

Publicado por zachary (1 intervención) el 07/12/2020 10:50:05
El software Convertidor MBOX a PST es una de las soluciones populares y seguras que permite la conversión de múltiples clientes de correo electrónico como correo de Apple, Thunderbird, Entourage, Netscape, SeaMonkey, Pocomail, Eudora, etc. La utilidad admite una migración precisa en todo momento. Todos los componentes del correo electrónico se exportan y guardan en formato de archivo PST. Es una aplicación
simple con soporte de migración rápida. Admite todas las versiones de Microsoft Outlook y Windows

Más información: - https://www.datavare.com/es/convertir-mbox-a-pst.html
Valora esta respuesta
Me gusta: Está respuesta es útil y esta claraNo me gusta: Está respuesta no esta clara o no es útil
0
Comentar