Access - Passwords para usuarios

 
Vista:

Passwords para usuarios

Publicado por Xavier (9 intervenciones) el 25/11/2004 15:59:56
Hola todos,
tengo un archivo en Access con diferentes botones para hacer distintas tareas.Este archivo esta en el servidor para todos los usuarios.Pero kiero que según que usuarios no puedan entrar en segun que botones o hacerles entrar un password.¿Cómo lo puedo hacer?
Muchas gracias por vuestra ayuda
saludos
Valora esta pregunta
Me gusta: Está pregunta es útil y esta claraNo me gusta: Está pregunta no esta clara o no es útil
0
Responder

RE:Passwords para usuarios

Publicado por josepf (68 intervenciones) el 25/11/2004 18:34:04
Hola Xavier!

He vist el tema que demandes. En principi ets de definir una taula d'usuaris, donant d'alta un usuari fixe ex: "ADMIN". Ets de crear un formulari d'accés al programari demanant usuari i pw. Creas una variable global en un mòdul, que guardi l'usuari. Creas una altra taula amb el nom d'usuari i el procés, amb si pot entrar o no. A Aquest manteniment només hi deixes entrar a l'usuari "ADMIN".

A cada procés que vulguis fer, al carregar el formulari, fas:

una búsqueda en una funció, pots utilitzar la look() (mira ajuda), per buscar si té permis l'usuari, si no en té, simplement fas visible=false i si pot visible=true.

I així tots els procesos.

Salutacions
Valora esta respuesta
Me gusta: Está respuesta es útil y esta claraNo me gusta: Está respuesta no esta clara o no es útil
0
Comentar