C/Visual C - Como controlar el PUERTO PARALELO

 
Vista:

Como controlar el PUERTO PARALELO

Publicado por Ricard (4 intervenciones) el 23/08/2000 00:00:00
Quiero controlar unos motores a traves del puerto paralelo, para ello necesito hacer
escrituras i lecturas a este. Parece ser que con el VC6.0 la historia es muy diferente
a como se solia hacer en C, por lo menos no tan directo. Si me podeis ayudar con
informacion o codigo relacionado me hareis un tio feliz. Gracias.
mi direccion es : [email protected]
Valora esta pregunta
Me gusta: Está pregunta es útil y esta claraNo me gusta: Está pregunta no esta clara o no es útil
0
Responder

RE:Como controlar el PUERTO PARALELO

Publicado por nuria (7 intervenciones) el 24/08/2000 00:00:00
Hola Ricard, ja saps qui soc, oi?
Bueno, una coseta que he trobat. Si vas a la opció de Preguntas/Respuestas i vas al link buscar en base de datos (o alguna cosa així), i busques per la paraula paralelo, hi ha una pregunta d´un colega que també pregunta més o menys el mateix que tu. La persona que li ha contestat sembla que en sap o te informació sobre el tema.
La pregunta es la 1098. Envia-li un mail o algo directament.

Vinga, a veure si et serveix.
Valora esta respuesta
Me gusta: Está respuesta es útil y esta claraNo me gusta: Está respuesta no esta clara o no es útil
0
Comentar

RE:Como controlar el PUERTO PARALELO

Publicado por Ricard (4 intervenciones) el 24/08/2000 00:00:00
Gràcies Nuria, pero tu sabries dir-me com posar-me amb contacte amb aquesta gent, concretament aquest tal Aquino ( si no recordo malament ) de la 1098 no deixava cap adreça de contacte, posen el nom i res mes, com es pot contactar amb ells ?. Bè espero que no t´atabali massa amb les meves cabales...
Arreveure,
Valora esta respuesta
Me gusta: Está respuesta es útil y esta claraNo me gusta: Está respuesta no esta clara o no es útil
0
Comentar

Mail del colegui Aquino

Publicado por nuria (7 intervenciones) el 24/08/2000 00:00:00
Sí home, si vas alla on hi ha el seu nom amb el ratolí, a la part inferior de la pantalla,
t´apareix el seu mail.
Potser segons la versió del navegador que tinguis no t´apareix.
Bueno per si un cas la seva adreça és:
[email protected]

Vinga, molta sort.

Un altra cosa, per aixo. El que podries fer si volguessis es fer el teu programa en Borland C
i despres de compilar-lo i crear el *.exe, crides directament al *.exe des del Visual C(en el punt que tu vulguis amb la funció ShellExecute)
i llavors el Visual C va a cridar al *.exe en qüestió i executa aquest programa.

Es bastant útil això. Jo ho he apres avui i ho estic fent servir per accedir a la tarja de so.
No es el mateix pero el meu *.exe fet en Borland C accedeix directament també a un hardware, en aquest cas, directament al DSP de la tarja de so.
I el Visual C quan l´executo no hem dona cap problema. Ell crida al *.exe i s´executa.

Que en penses?

T´intento enviar un mail a tu personalment, vale? Així no colapsem la pagina aquesta
amb missatgets privats dels nostres, vale?

Fins ara.
Valora esta respuesta
Me gusta: Está respuesta es útil y esta claraNo me gusta: Está respuesta no esta clara o no es útil
0
Comentar