Blender 2.6 User Manual
Blender
Publicado el 2 de Diciembre del 2013 por Administrador
6.637 visualizaciones desde el 2 de Diciembre del 2013
Manual de Blender 2.6 extraído de la wiki oficial de Blender.
Índice de contenidos:
1. Introduction
2. Starting
3. Data System and Files
4. Interaction in 3D
5. Modeling
6. Modifiers and Deformation
7. Lighting
8. Materials
9. Textures
10. World and Ambient Effects
11. Rigging
12. Constraints
13. Animation
14. Physical Simulation
15. Motion Tracking
16. Rendering with Blender Internal
17. Rendering with Cycles
18. Non Photorealistic Rendering: Freestyle
19. Compositing with nodes
20. Editing Sequences
21. Extending Blender
22. Game Engine
Índice de contenidos:
1. Introduction
2. Starting
3. Data System and Files
4. Interaction in 3D
5. Modeling
6. Modifiers and Deformation
7. Lighting
8. Materials
9. Textures
10. World and Ambient Effects
11. Rigging
12. Constraints
13. Animation
14. Physical Simulation
15. Motion Tracking
16. Rendering with Blender Internal
17. Rendering with Cycles
18. Non Photorealistic Rendering: Freestyle
19. Compositing with nodes
20. Editing Sequences
21. Extending Blender
22. Game Engine
Forma parte de Wiki - Blender
Si alguno de los archivos de descarga no funciona, comentanos aquí el error.
Comentarios... (0)
No hay comentarios